Translate

Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Po długiej nie obecności ...







Witam Serdecznie i przepraszam Was za moją nie obecność przez ostatni czas. Urlop powoli kończy się, mimo to mam teraz czas wolny aby zająć się pracą nad moimi  przynętami.

Przeniosłem wczoraj najpotrzebniejsze narzędzia do tak zwanej czystej roboty w domu, czyli malowanie i lakierowanie. Na balkonie stworzyłem sobie super suszarnię woblerów w specjalnie pobudowanej do tego celu wnęce z oknem ale o tym kiedy indziej i w sumie nie o to chodzi.

Dzisiaj nie wytrzymałem i musiałem coś zrobić, w suszarni schną pstrągowe przynęty dla Was moi przyjaciele.

A dzisiaj doświadczalnie rozgryzam malowanie aerografem, nie jest trudno malować nim linie, kółka czy podpisać się na papierze. Ale problem rodzi się w mieszance farby, zanim doszedłem do jakiś wniosku wypsikałem pół słoiczka pactry. 

No dobra pokaże wam co dzisiaj zrobiłem, w sumie nie wiele, i biedna kolorystyka, ale powtarzam że to "KRÓLIK DOŚWIADCZALNY" a zaczyna mi się podobać, na starym korpusie "39tego" wersji poprawionej, gdzie według założeń jest to wobler o wiele mniejszy od poprzednich 39tek .

Jeszcze dzisiaj pokaże korpus pstrągówki w tym samym malowaniu, doświadczalnym.

1 komentarz: