Translate

Obserwatorzy

czwartek, 2 sierpnia 2012

Moja nowa zabawka:) Aeroo

Nabyłem w końcu moją nową zabawkę, marzyłem już od dawna aby dorównać choć w niewielkim stopniu mistrzom z Skandynawii czy Polski jakim jest Marek "Gabkor"  . Przyznam się bez bicia że nigdy nie miałem z tym styczności, ale mam sporo materiałów które mnie zainspirowały że najgorzej to nie będzie wyglądać. Nie którzy korzystają z aero ale nie wyciągają pełnych możliwości z  tego sprzętu, a przecież mogą robić to sprayami. No się podnieciłem zobaczymy już niebawem jak kompresor przyjdzie do mnie:))

Aerograf 0,2mm, 0,25mm i 0,5mm z pewnością wystarczy do malowania szczegółów no i przede wszystkim szablony szablony i jeszcze raz szablony.


2 komentarze:

  1. Witam!
    Od miesiąca mam właśnie identyczny TG-180 w swojej kolekcji i przyznam że na prawdę przyjemnie się nimi maluje a zaznaczam że to mój pierwszy aerograf.
    Mój kolega, zapalony wędkarz za 3 tyg ma urodziny i chciałem zrobić mu prezent w postaci wykonanych przeze mnie woblerków, ale nigdy wcześniej nie miałem z nimi do czynienia, czy mógł by mi Pan dać kilka rad na ten temat? Bo sądząc po Pańskich pracach widać duże doświadczenie i wielką precyzję.
    jeśli znajdzie Pan chwilę prosil bym o maila na adres michal512648@wp.pl
    z góry dziękuję,
    Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń